AJUNTAMENT DE TORDERA

Dilluns, 20 de maig
NOTES DE PREMSA
Notes de Premsa - Participació Ciutadana - doc3436Tordera acull nombroses activitats populars per celebrar la revetlla de Sant Joan

sant joanDiverses associacions de Tordera organitzen dissabte activitats a la fresca per celebrar la revetlla de Sant Joan.
L'Associació La Nostra Dansa  s'encarregarà de dur la Flama del Canigó a la plaça de l'Església, a les 22 h. Com cada any, hi haurà la lectura del manifest des del balcó de l'Ajuntament i seguidament es farà una audició de
sardanes, amb coca i cava per tothom.


El Grup Excursionista Miralles, per la seva banda i per primera vegada, també encendrà la foguera amb la flama portada des del Canigó fins a l'esplanada del Casal de Joves. Allà hi organitzaran un sopar popular i concerts, a partir de les 21 h.

El Club Futbol Tordera organitzarà la revetlla amb música dels anys 80' a la festa que organitza al camp municipal d'Esports.

Les Associacions de Veïns també tenen previst celebrar activitats a la fresca. L'Associació de Sant Andreu, Sant Jaume i Mas Martí, celebra la seva festa de veïnat aquest cap de setmana, així que la revetlla la celebraran amb ball fins a la matinada a la pista coberta del veïnat. Fibracolor, Tordera Parc i Mas Mora també han organitzat trobades de veïns per celebrar la revetlla.

Informació publicada el 18 de juny de 2012 Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter