L'e-FACT és el servei de factura electrònica de les administracions públiques catalanes per a la recepció de les factures electròniques (e-factures) per part dels seus proveïdors.
Es basa en un model que simplifica les relacions administració-proveïdor en els processos de facturació i que ofereix la possibilitat de treballar amb les diferents plataformes de mercat existents, evitant imposicions tecnològiques o organitzatives a emissors i a receptors, garantint així el principi de neutralitat tecnològica.
Per presentar una factura electrònica a l'Ajuntament de Tordera premeu l'enllaç següent:
Per presentar factures no electròniques en format PDF cal fer-ho a través de l’adreça factures@tordera.cat
Per a més informació sobre aquest servei podeu accedir al portal del Consorci AOC (Consorci Administració Oberta de Catalunya) a través de l'enllaç següent:
Podeu trobar més informació al respecte a la pàgina oficial:
http://www.facturae.gob.es/formato/Paginas/formato.aspx.
Informació legal d'interès:
§ Ordenança reguladora de l’administració electrònica de l’Ajuntament de Tordera
(*) El format amb el que s'han de presentar les factures electròniques és: XML v3.2.