NOVEMBRE 2017>
DLDTDCDJDVDSDG
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123
< DESEMBRE 2017>
DLDTDCDJDVDSDG
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
< GENER 2018>
DLDTDCDJDVDSDG
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
< FEBRER 2018>
DLDTDCDJDVDSDG
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627281234
< MARÇ 2018
DLDTDCDJDVDSDG
2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
Notes de Premsa
Les operadores de telefonia posen a l'abast "Llega800", entitat encarregada de solucionar qualsevol afectació en la recepció del senyal de TDT

Les operadores de telefonia mòbil, Telefónica, Vodafone i Orange, implanten des de fa uns mesos Tordera els serveis de la xarxa 4G a la banda 800MHz. Per garantir la compatibilitat de la nova tecnologia amb la Televisió Digital Terrestre (TDT), els operadors han posat en marxa Llega800, entitat encarregada de solucionar qualsevol afectació en la recepció del senyal de televisió.

El desplegament 4G s'emmarca en els que estableix el Reial Decret 805/2014, de 19 de setembre, amb data 1 d'abril de 2015 en què es va procedir a l'alliberament de les freqüències entre 790 i 862 MHz (canals 61 al 69 de UHF) que fins llavors es feien servir per a la recepció de la Televisió Digital Terrestre, procés també conegut com a dividend Digital. A partir de llavors, aquestes freqüències van ser assignades a les operadores de telefonia mòbil per prestar els seus serveis de telefonia mòbil 4G.

Llega800 és l'entitat gestora encarregada d'oferir els serveis que garantiran la compatibilitat entre la posada en marxa de l'emissió del 4G a la banda 800 MHz i la recepció del servei de TDT. Per garantir aquesta compatibilitat, Llega800 dona als ciutadans una sèrie de serveis gratuïts que inclouen, d'una banda, una actuació prèvia, gràcies a la qual els ciutadans que resideixen en zones de major afectació reben una comunicació al seu domicili que els informa que a partir d'aquest moment poden sol•licitar de forma gratuïta l'adaptació de l'antena del seu edifici per evitar possibles incidències. I, de l'altra, un procediment correctiu, després de l'encesa de les estacions, pel qual llega800 s'encarrega d'atendre els usuaris afectats gestionant i resolent possibles afectacions també sense cap cost. Per gestionar aquests serveis, s'ha posat a disposició dels ciutadans un telèfon d'atenció gratuït (900 833 999) i una pàgina web www.llega800.es.

Infografia Llega800

Infografia Llega800

Fitxer: Infografiallega800_version7_def.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 3,16 MB

Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter
Informació publicada el 17 d'octubre de 2017
AJUNTAMENT DE TORDERA Plaça de l'Església, 2 - 08490 Tordera | T. 937.643.717