Portada:Ajuntament:MESURES SOCIALS, ASSISTENCIALS I EDUCATIVES
JUNY 2020>
DLDTDCDJDVDSDG
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345
< JULIOL 2020>
DLDTDCDJDVDSDG
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
< AGOST 2020>
DLDTDCDJDVDSDG
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
< SETEMBRE 2020>
DLDTDCDJDVDSDG
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234
< OCTUBRE 2020
DLDTDCDJDVDSDG
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
MESURES SOCIALS, ASSISTENCIALS I EDUCATIVES

Com em poden ajudar els Serveis Socials de Tordera?

Com solˇlicitar un certificat del padrķ d'habitants? 

Ampliaciķ de l’atenciķ social domiciliāria i telefōnica a usuaris i no usuaris majors de 80 anys.

Guia de Mesures en l'ajuda al pagament dels habitatges

Noves derivacions al Centre de Distribuciķ d’Aliments i Roba

Ajudes al pagament del lloguer

Repartiment de les targetes menjador per alumnes amb beca de servei de menjador escolar

Ampliaciķ del servei de teleassistčncia per a majors de 65 anys

Creaciķ de la borsa de voluntaris

Repartiment de medicaments a domicili a persones en situaciķ d’aīllament i vulnerabilitat

Ampliaciķ del Servei de Psicologia Municipal a tota la poblaciķ

Difusiķ de la campanya contra la violčncia masclista a establiments locals

Ajudes socials per a fer front a les despeses de llum, aigua i gas per a famílies en situaciķ de vulnerabilitat

Promociķ de campanyes de suport emocional a través dels serveis municipals, casal de joves, comunitat educativa i entitats esportives.

Suspensiķ de totes les activitats lúdiques, culturals, socials i esportives fins a la fi de l’Estat d’Alarma i tancament d’equipaments i instalˇlacions municipals.

Contacte diari amb el CAP per cončixer quina era la situaciķ sanitāria i afectaciķ a Tordera .

Seguiment de la situaciķ de les residčncies i estat de salut dels residents juntament amb serveis socials i a través de l’ABS.

Desinfeccions  de les residčncies de gent gran.

Contacte i informaciķ amb la Corporaciķ de Salut i el Departament d’Epidemiologia

Realitzaciķ de proves PCR  als treballadors de la residčncia Can Comte

Compra de termōmetres infrarojos.

Coordinaciķ i compra de material de protecciķ per a professionals de les residčncies i el personal destinat a serveis mínims

Servei orientaciķ per al confinament d'infants o adolescents que estā creant   situacions d'estrčs a casa amb colˇlaboraciķ dels centres oberts municipals i amb el Servei d'Orientaciķ i acompanyament a Famílies

Atenciķ telefōnica per informar sobre moratōria d'hipoteca, moratōries de lloguer,  tramitaciķ de la convocatōria d'ajudes de generalitat de lloguer de majors de 65 anys i informaciķ sobre ajuts per al pagament de subministres, bons socials i cānons socials d’aigua.

Servei de maltractament infantil o adolescent amb coordinaciķ amb el Departament d’Infāncia

Creaciķ del servei de reallotjament per persones sense llar o que no pot fer el confinament adequadament a casa amb colˇlaboraciķ amb Policia Local de Tordera i Consell Comarcal Maresme

Colˇlaboraciķ del grup de persones voluntāries cosidores de mascaretes i distribuciķ de mascaretes amb la colˇlaboraciķ de Protecciķ Civil

Coordinaciķ amb direccions escolars i inspecciķ per valorar necessitats familiars de cada centre i prendre les mesures de forma coordinada necessāries per atendre els alumnes en funciķ de cada cas. 

Campanya de recollida de material informātic per part de particulars i empreses del municipi que vulguin cedir o donar maquinaria per alumnes que no en tinguessin. 

Campanya per compartir la Wifi de casa amb famílies que ho necessiten si se sap que hi ha algun cas proper amb aquesta necessitat. 

Instem els Serveis territorials d’ensenyament de les necessitats del municipi i els fem coneixedors de les propostes de l’Ajuntament per tal de donar una resposta conjunta i rāpida a les necessitats locals. 

Iniciativa #persentirnosaprop de les escoles i dels clubs esportius per tal d’enviar missatges positius i de proximitat a la ciutadania.

Repartiment extraordinari de 50 routers amb connexiķ 4G de 26 GB mensuals sense limitaciķ horāria per a alumnes en situaciķ de necessitat i repartiment de material fungible a famílies que no tenen recursos per poder-ne disposar. 

Repartiment extraordinari de 50 māquines extra per a famílies i que no disposaven del dispositiu per treballar des de casa. 

Contacte amb famílies no localitzades per part dels centres educatius, recollir dades actualitzades i retornar-les als centres perquč en puguin fer l’acompanyament. 

Coordinar el seguiment telemātic de l’activitat educativa de l’escola d’adults, la llar d’infants el Niu i l’escola de formaciķ artística del Teatre Clavé. 

Assegurar la matrícula de tots els alumnes de l’escola d’adults per fer les proves d’accés a grups mitjā.

Seguiment i avaluaciķ de les tasques dins del Projecte Riu, coordinaciķ amb el referent de cada centre educatiu.

Gestiķ de la retirada de menjar dels menjadors de les escoles perquč servís per famílies desfavorides. 

Plantegem els diferents escenaris de cares a l’oferta educativa a l’estiu en el municipi.  

Seguiment on-line del projecte riu de forma telemātica amb els referents de cada alumne. 

Contacte amb les AMPA per fer front a alguna problemātica o necessitat de les famílies. 

Obertura del Servei de Psicologia a tothom que així ho necessiti amb alguna situaciķ complexa.  

Equipament i gestiķ tčcnica per facilitar el teletreball dels treballadors municipals. 

Compra de material per a treballadors i per les famílies sense connexiķ.

Seguiment i contacte amb operadores perquč donin soluciķ als problemes connectivitat a urbanitzacions. 

Gestiķ d’incidčncies telemātiques i gestiķ de seguiment d’ōrgans colˇlegiats telemāticament

Disseny i implementaciķ de “Sant Ponį des de casa” per part de la Regidoria de Festes, la Regidoria de Cultura, la Regidoria de Joventut i diverses entitats de la poblaciķ per tal de portar a terme el programa tradicional de lacelebraciķ perō de manera innovadora.

Suport econōmic dels clubs per poder fer front a les necessitats d’aquestes setmanes. 

Assessorament jurídic i legal dels clubs esportius

Disseny i implementaciķ de la campanya “Sant Jordi des de casa” per part de la Regidoria de Cultura, el casal de joves, la biblioteca i el Teatre Clavé amb activitats per fer des de casa

Ajornament de totes les activitats planificades per als mesos de marį, abril i maig i elaboraciķ de noves propostes des de casa.

Preparaciķ de convenis, provisions i decrets per al Catāleg de Serveis de la Diputaciķ de Barcelona 2020.

Manteniment diari de xarxes socials  (Biblioteca, Escola d’Adults i Casal de joves), creaciķ de continguts i resposta a consultes per part dels usuaris.

Programaciķ d’activitats i tallers online des de la Biblioteca, Casal de joves, etc.

Previsiķ d’espais i possibles condicionants per a la celebraciķ de casals d’estiu a l’espera de les directrius que es marquin des del Departament de Sanitat.

Planificaciķ i disseny del projecte “Brigada jove 2020” atenent les mesures preventives de la Covid19

AJUNTAMENT DE TORDERA Plaįa de l'Església, 2 - 08490 Tordera | T. 937.643.717 |  tordera@tordera.cat