DL | DT | DC | DJ | DV | DS | DG |
---|---|---|---|---|---|---|
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
DL | DT | DC | DJ | DV | DS | DG |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Compra i distribució de material de protecció contra el contagi per a serveis essencials
Desinfecció de carrers comercials, supermercats, CAP i zones d’afluència per primera necessitat
Desinfecció setmanal de contenidors soterrats
Neteja i desinfecció d’equipaments municipals de serveis essencials en actiu
Coordinació amb el CAP Tordera per establir protocols en matèria d’actuacions de seguiment setmanal i d’urgència
Atenció, detecció i control a situacions de risc i vulnerabilitat entre la ciutadania
Atenció ciutadana telefònica i telemàtica per resoldre dubtes i consultes
Controls de seguretat a tot el terme municipal per al compliment del confinament
Repartiment d’EPIs a residències, associacions i accions de suport conjuntament amb Protecció Civil.
Suspensió del canvi de vehicles quinzenal I Suspensió de la zona blava.
Precintat de parcs infantils i tancament de les instal·lacions esportives
Accions d’intervenció, senyalització i intervenció en emergències socials i de seguretat
Manteniment del bus urbà i d’urbanitzacions i desinfecció dels vehicles
Tramitació de llicències per a actuacions urgents que no admetien demora ( actuacions degudes al temporal Glòria o vinculades a serveis essencials)
Protocol de seguretat d’obres menors en règim de comunicació, sol·licitant un document signat amb les mesures de seguretat que es prendran per tal que l’obra no interferirà amb el decurs de les persones que ocupen l’edifici, sigui perquè es porti a terme en l’exterior (façana, coberta, etc.) ja sigui per raons de sectorització de l’immoble.
Col·laboració amb la Diputació per afegir les dades al programari SITMUN de geolocalització d’instal·lacions publiques degut a la situació d’alarma.
Visites tècniques periòdiques per comprovar l’estat dels equipaments.
Manteniment dels servei de recollida d’escombraries, voluminosos i poda.
Tancament de la deixalleria.
Gestionar l’adjudicació per urgència de les franges de protecció contra incendis
Gestionar i tramitar les sol·licituds referents a temes de salubritat.
Compra i propera instal·lació de mampares de protecció per als serveis municipals amb atenció al públic
Grups d’actuacions d’emergència de la brigada municipal per incidències diàries a la via pública i als camins rurals.
Manteniment i control de les instal·lacions d’aigua calenta i de risc de legionel·losi. Seguim els protocols de desinfecció i registre que ens indica el Departament de Salut.
Prohibició i tancament de de l’ús d’abastament d’aigua de les fonts publiques.
Aplicació de la reducció del cànon de l’aigua el 50% del mes d’abril i maig