www.tordera.cat
Portada:AJUNTAMENT:Com s'ha de presentar una instāncia telemātica al Servei de Registre de l'Ajuntament?
Documents

L'Oficina d'Atenciķ al Ciutadā comparteix aquest document prāctic per informar la ciutadania com es fa, pas a pas, la presentaciķ de solˇlicituds de manera telemātica.
L'OAC, com altres serveis municipals, ha adaptat els seus recursos online per seguir oferint el māxim d'informaciķ i assessorament als ciutadans.
De cara a les properes fases de la desescalada, s'informarā dels procediments que es podran fer presencialment i com caldrā reservar la cita prčvia.

instruccions fitxa telemātica

instruccions fitxa telemātica

Fitxer: Com_presentar_instancia_telematica__1_.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pāgines: 7
Mida: 861,45 kB

La presentaciķ de solˇlicituds es realitzarā de forma prioritāria i preferent de manera telemātica (mitjanįant el trāmit d’instāncia genčrica, al qual s’adjuntarā el model normalitzat de solˇlicitud i tota la documentaciķ corresponent) a través de la seu electrōnica de l’Ajuntament (https://www.seu-e.cat/ca/web/tordera/).

Excepcionalment, i prčvia justificaciķ fonamentada, es podran presentar de forma presencial a l’Oficina d’Atenciķ al Ciutadā de l’Ajuntament, amb cita prčvia, només en el supōsit de persones que no tinguin mitjans per a presentar-les de forma telemātica, en la mesura en quč degut a la situaciķ de crisi sanitāria ocasionada per la COVID-19 l’Ajuntament no pot garantir que es puguin presentar de forma presencial un volum considerable de solˇlicituds.

ACCÉS A LA SEU ELECTRŌNICA