Ajuntament de Tordera

OCTUBRE 2020>
DLDTDCDJDVDSDG
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311
< NOVEMBRE 2020>
DLDTDCDJDVDSDG
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456
< DESEMBRE 2020>
DLDTDCDJDVDSDG
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
< GENER 2021>
DLDTDCDJDVDSDG
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
< FEBRER 2021
DLDTDCDJDVDSDG
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Notes de Premsa
Com sol·licitar un certificat del padró d'habitants?

Oficina d'Atenció Ciutadana
Pl. Església, 2 baixos.
Tel. 937643717
padro@tordera.cat
Horari d'atenció al públic: de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Documentació que cal portar en el moment d'empadronar-se:

(Tots els documents han de ser originals)

Dades personals:

- Documents d’identificació de la persones que s’empadronen: 

Persones de nacionalitat espanyola: 

o   DNI vigent

Persones estrangeres comunitàries: 

o   Targeta de residència en vigor emesa per les autoritats espanyoles

o   Certificat de Registre de Ciutadà de la Unió i passaport 

o   Document d’identitat en vigor emès pel país de procedència

Persones estrangeres no comunitàries: 

o   Targeta de residència o de treball (NIE) o passaport vigents.

-          En el cas que realitzi el tràmit una persona diferent de la persona interessada, Document de representació pels tràmits d’alta o canvi de domicili al padró d’habitants acompanyat del document d’identificació de les dues persones.

En cas de fills menors:

-          Llibre de família o partida de naixement

-          Document d'identitat (obligatori a partir dels 14 anys)

-          Passaport/NIE si ha nascut a l'estranger

-          En cas de menors que s’empadronin només amb un dels pares:

o   Sentència de separació on consti la custòdia del fill/a si els pares estan separats.

o   O declaració jurada i document d'identitat de l'altre progenitor (presencial).

Dades del domicili:

Vivenda de propietat: 

-          Original de l’escriptura de propietat de l’immoble on consti que la persona sol·licitant com a propietària o rebut de l’IBI.

Vivenda de lloguer: 

-          Original del contracte de lloguer vigent on consti que la persona sol·licitant és l’arrendatària i últim rebut.

Altres casos:

-          Si la persona interessada no és el titular: autorització del titular de l’habitatge o del contracte de lloguer, juntament amb l’original del document identificatiu del titular i l’original de les escriptures de propietat o contracte de lloguer juntament amb l’últim rebut (el titular del contracte ha de constar empadronat en aquest domicili).

Si consten persones empadronades en el domicili on es vol fer l’alta, cal firmar al full padronal d’autorització alguna d’aquestes persones que sigui major d’edat. 

-          Si la persona interessada viu en un establiment col·lectiu l’autorització l’haurà de fer la persona que ostenti la direcció del centre.

-          Si la persona interessada no disposa de la documentació requerida en els apartats anteriors cal que presenti una sol·licitud d’inscripció en el Padró municipal d’habitants especificant les circumstàncies concretes en què es troba per tal que l’Ajuntament pugui fer les comprovacions que estimi necessàries.

Plantilles de documents relacionades amb  l'empadronament 

 

 Altres tràmits:

-Sol·licitar certificats del padró d’habitants

Per sol·licitar certificats del padró d’habitants la persona interessada s'ha de presentar una instància genèrica telemàtica.

A la sol·licitud cal “exposar” quin tràmit motiva la petició d’aquest certificat i quin tipus de certificat necessita.

En el cas de certificats de convivència cal adjuntar el document de cessió de dades signat per cada u dels membres majors d’edat que conviuen en el domicili juntament amb una còpia dels seus documents d’identitat:

Document de consentiment cessió de dades personals

Document de consentiment cessió de dades personals amb menors

 

La presentació de sol·licituds es realitzarà de forma prioritària i preferent de manera telemàtica (mitjançant el tràmit d’instància genèrica, al qual s’adjuntarà tota la documentació corresponent) a través de la seu electrònica de l’Ajuntament.

Excepcionalment, i prèvia justificació fonamentada, es podran presentar de forma presencial a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, amb cita prèvia, només en el supòsit de persones que no tinguin mitjans per a presentar-les de forma telemàtica, en la mesura en què degut a la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 l’Ajuntament no pot garantir que es puguin presentar de forma presencial un volum considerable de sol·licituds.

 

Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter
Informació publicada el 13 de maig de 2020
AJUNTAMENT DE TORDERA Plaça de l'Església, 2 - 08490 Tordera | T. 937.643.717 |  tordera@tordera.cat